een paasstukje voor pappie…

Met de financiƫle steun van de stichting tegen kanker organiseren enkele medewerkers van het ziekenhuis regelmatig een wijde waaier aan activiteiten voor ons, de patiƫnten.

Vanzelfsprekend is iedereen vrij om deel te nemen aan die activiteiten of niet.
Ik vind het een schitterend initiatief maar meestal stuur ik mijn kat, niet omdat de geplande activiteit mij niet interesseert maar omdat ik in mijn vrije tijd niet graag omga met zieke mensen.

Vandaag was er weer een us-momentje, dat ging door in een van de grote zalen die het ziekenhuis rijk is.
Deze keer was het een creatief lente/paas-atelier.
Omdat ik helemaal geen zin had in een knutselnamiddag zei ik neen, maar mijn weigering om deel te nemen werd niet op prijs gesteld dus dacht ik:
Weet je wat?
Ik ga toch en maak een paasstukje voor pappie.

Morgen weet ik of hij er blij mee is.